Қазіргі әлемдегі STEM-тәсілдің ерекшеліктері
- Практикалық бағыттылық. Барлық оқу тапсырмалары – қолданбалы сипатқа ие, ал олардың нәтижелері нақты мәселелерді шешуге қолданылуы мүмкін. Студенттер қоқысты сұрыптайтын роботты бағдарламалайды, ауа райы деректерін талдайды, өсімдіктермен тәжірибелер жүргізеді және т.б.
- Жобалық форма. Студенттер топтарға бірігіп, белгілі бір тапсырманы бірлесе орындайды. Бұл коммуникативтік және топта жұмыс істеу дағдыларын дамытуға көмектеседі, бұл олардың болашақ кәсіби өміріне пайдалы болады.
- Сын тұрғысынан ойлауға басымдық беру. Студенттер өз бетінше ақпарат жинауды және талдауды, сұрақтар қоюды және алынған деректерді заманауи ғылыми көздерге сүйене отырып сыни тұрғыдан бағалауды үйренеді.

STEM-білім берудің артықшылықтары
- Практикалық бағыттылық
- Жекелеген пәндерден гөрі интеграцияланған оқыту
- Жобалық тәсіл
- Сын тұрғысынан ойлау және топта жұмыс істеу дағдыларын дамыту
- Болашақ мансапқа қажетті пайдалы дағдыларды меңгеру
- Креативтілікті дамыту
- Ерте кәсіби бағдар беру
Жоғарыда аталған STEM-тәсілдің артықшылықтарынан бөлек, келесілерді де атап өтуге болады:
- Оқу пәндеріне қызығушылықтың артуы. Көптеген оқушылар сабақта көп теория оқып, оны өмірде қалай қолданатынын білмегендіктен қызығушылықтарын жоғалтады: «Маған котангенстер не үшін керек?!». STEM-тәсіл сабақтардың практикалық маңызын көрсетіп, оқуға деген ынтаны арттырады.
- Аналитикалық ойлауды дамыту. Мәселелерді шешу үшін ақпарат жинау, тәжірибе жасау, шешу жолдарын бірге талқылау қажет. Бұл оқушылардың логикасы мен аналитикалық ойлау қабілеттерін дамытып, болашақта табысты мансап құруына көмектеседі.
- Нәтижені көру мүмкіндігі. STEM-тәсіл оқушыларға өз іс-әрекеттерінің нақты, өлшенетін нәтижелерге және қоғамға пайда әкелетінін көрсетеді. Мысалы, көптеген шетелдік мектептерде балалар мектеп бағында көкөністер өсіріп, ауыл шаруашылығы мен органикалық егіншілік негіздерін зерттейді.
- Сын тұрғысынан ойлауды дамыту. STEM әдісі арқылы оқушылар гипотезалар құрып, ақпаратты талдап, мәселенің оңтайлы шешімін табуды үйренеді. Олар сенімді дереккөздерді анықтауды, пікір мен фактілерді ажыратуды, түрлі процестердің себеп-салдарын түсінуді меңгереді. Бұл дағдыларды бастауыш сыныптардан бастап дамытуға болады.
STEM-дисциплиналарын оқытудың үздік тәжірибелері мен әдістемелері
- Проблемалық оқыту әдісі бұл студенттер оқытушының басшылығымен берілген мәселелерді шешу және өз тәжірибелерін түсіну үшін жұмыс жасайтын оқыту әдісінің бір түрі [7]. Г.Г. Ковалевтың айтуынша, проблемалық оқыту оқытушыдан дайын білімді беруді емес, болжамдарды тұжырымдау және оларды іс жүзінде тексеру арқылы студенттер өз бетінше шешім іздейтін жағдайлар жасауды талап етеді. Бұл логикалық ойлау мен талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Яғни, әдісті пайдалану үшін оқытушының дайындығы, әдісті іс жүзінде қолдана алуы маңызды.
- Жобалық оқыту әдісі — STEM-тәсілінде қолданылатын танымал әдістердің бірі. Бұл әдіс нақты анықталған мәселелерге арналған шешімдерді әзірлеуге ынталандыратын практикалық әрі ауқымды әрекеттерді қамтиды. Е.С. Полаттың айтуынша, жобалық оқытуды сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс, көшбасшылық және цифрлық технологияларды пайдалану сияқты ХХІ ғасыр дағдыларын қалыптастырудың бірегей мүмкіндіктерін ұсынушы әдіс ретінде қарастыруымызға болады. Сонымен қатар, John W. Thomas айтуынша, жобалық оқыту студенттерді нақты жобалармен жұмыс істеуге итермелейді, бұл оларға академиялық дағдыларды ғана емес, сонымен қатар практикалық мәселелерді шешу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Яғни көбейту арқылы емес, жасау арқылы оқыту.