STEM — тәсілі негізінде 3D модельдeу

STEM-тәсілі негізінде компьютерлік графиканы қолдану (жобалық әдіс)
STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) тәсілі білім алушыларды ғылым, технология, инженерия және математика салаларының қиылысында тәжірибелік және шығармашылық жобалар арқылы оқытуға бағытталған. Осы бағытта компьютерлік графика мен 3D модельдеу пәні студенттерге ғылыми, инженерлік және технологиялық дағдыларды дамытуға мүмкіндік беретін тиімді құрал ретінде қарастырылады.

Жобалық әдіс STEM тәсілін қолдануда маңызды рөл атқарады, себебі бұл әдіс студенттерді нақты жобалар мен тапсырмалар арқылы білім алуға ынталандырады. Компьютерлік графика мен 3D модельдеу жобалары студенттерді шығармашылық шешімдер қабылдауға, практикалық дағдыларды қолдануға, әрі бірлесіп жұмыс жасауға баулиды. Жобалық әдіс шеңберінде студенттер өздерінің идеяларын нақты жобаларға айналдыру үшін қажетті барлық кезеңдерден өтеді, яғни идеяны қалыптастырудан бастап, жобаны жүзеге асыруға дейінгі бүкіл процесті басқару мен орындау.

Компьютерлік графика және 3D модельдеу жобалық әдіс негізінде STEM білім берудегі рөлі:

  • Жобаларды басқару дағдыларын дамыту.
    Студенттер 3D модельдеу мен анимация жасау барысында нақты мәселелерді шешуге бағытталған жобаларға қатысады. Олардың алдында визуалды және техникалық тапсырмаларды шешу міндеті тұр. Жобаларды жоспарлау, қажетті ресурстарды анықтау, техникалық шешімдерді таңдау және оларды жүзеге асыру барысында студенттер жобаны басқару дағдыларын меңгереді.
  • Командалық жұмыс пен ынтымақтастықты дамыту.
    Үлкен көлемдегі 3D жобалар әдетте бірнеше адамнан тұратын команданың бірлескен жұмысын талап етеді. Студенттер топ ішінде өз рөлдерін бөлісіп, бірлесіп жұмыс істей отырып, кәсіби қарым-қатынас жасау, бір-біріне көмектесу және жауапкершілікті өзара бөлісу дағдыларын игереді.
  • Шығармашылық және инновацияны іске асыру.
    Жобалық әдіс студенттерге жаңа идеялар мен инновациялық шешімдер табуға мүмкіндік береді. Олар 3D модельдерді жобалау, виртуалды әлемдерді құру немесе жаңа анимацияларды жасау барысында өздерінің шығармашылық қабілеттерін толық аша алады. Студенттердің бұл шығармашылық жұмыстарын жүзеге асыру барысында олар техникалық дағдыларды да үйренеді.
  • Техникалық шешімдер қабылдау және талдау.
    Әрбір жобада студенттер техникалық шешімдерді қабылдайды, оларды іске асырады, әрі өздерінің жұмыстарының тиімділігін, эстетикалық және функционалдық тұрғыдан бағалайды. Бұл процессте олар сыни тұрғыдан ойлау, құрылымдау және өзін-өзі бағалау дағдыларын дамытады.
  • Еңбек нарығының талаптарына сәйкес білім беру.
    3D модельдеу және графика саласындағы білімдер студенттерді болашақта жоғары сұранысқа ие мамандықтармен қамтамасыз етеді. Олар анимация, ойын индустриясы, кино өндірісі, архитектуралық визуализация және виртуалды шындық салаларында жұмыс істеуге дайын болады.

Компьютерлік графика және 3D модельдеу жобалары Tinkercad платформасы арқылы жүзеге асырылады. Tinkercad — бұл қолданушыларға 3D модельдер жасауға, оларды өз қолымен құрастыруға және өңдеуге мүмкіндік беретін веб-негізделген құрал. Бұл платформа STEM пәндері бойынша оқытуда өте ыңғайлы, себебі ол студенттерге жобаларын тез және тиімді түрде жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Tinkercad-тің басты артықшылығы — оның қарапайым интерфейсі мен қолжетімділігі. Студенттер базалық геометриялық пішіндерден күрделі 3D модельдер жасауға дейін барлық деңгейде жұмыс істей алады. Оқушылар модельдер мен анимациялар жасауда инженерлік және шығармашылық ойлау дағдыларын дамытады, әрі өздерінің жобаларын оңай тестілеуге және визуализациялауға мүмкіндік алады. Бұл құралды қолдану арқылы студенттер жобалау процесін терең түсініп, виртуалды әлемдер мен 3D объектілерді құруда өздерінің шығармашылық қабілеттерін қолдана алады.

Tinkercad – Digital Learning & Scholarship